Kami Di MUDAH.MY

Tuesday, January 10, 2017

SOLD!! #29/12/2016 - SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DUSUN NANDING




ALHAMDULILLAH
.
#29/12/2016
.
SOLD!!
.
1 Unit New AR2TECH Swing Arm Tyre Changer
.
1 Unit New AR2TECH Wheel Balancer
.
Sold to SMK Dusun Nanding, Hulu Langat Selangor.
.
Terima kasih Cikgu.
.
.
==========
Dapatkan Mesin Terbaik Anda dari AERY TYRE MOTORSPORT
016 980 9246
aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading
FB : AERY TYRE MOTORSPORT

Wednesday, December 21, 2016

SOLD!! #18/12/2016 - SET MESIN SUPERBIKE - FASTRIDE BIKER STATION - SUNGAI PETANI



.

#18/12/2016
ALHAMDULILLAH
.
1 Unit New AR2TECH 302M Motobike Wheel Balancer (240V/1 Phase)
.
1 Unit New AR2TECH 109 Motobike Tyre Changer - (240V / 1 Phase)
.
KHAS UNTUK SUPERBIKE!!
.
SOLD To FASTRIDE MOTOR STATION
Lagenda Height, Sungai Petani KEDAH


.
Terima Kasih Boss Wan :)
.
================
.
Berminat dengan mesin seperti ini??
Dapatkan mesin anda sekarang!!
.
AERY TYRE MOTORSPORT
(Pembekal Mesin dan Peralatan Kedai Tayar dan Workshop)
- Mesin Alignment
- Tyre Changer - Buka Tayar
- Mesin Wheel Balancer
- Air Compressor
- Alignment Lift
- 2 post Lift
- Pakej Kedai Tayar RM40K
- Pakej Kedai Tayar RM55K
- Pakej Kedai Tayar RM100K
.
Trusted Seller!!
.
📞 016 980 9246 📞
Call / Whatsapp

.
Facebook : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading
Blog : aerytyre.blogspot.com

.
.
Sejak 2009!!
.
.

SOLD!! #09/12/2016 NEW AR2TECH TYRE CHANGER & WHEEL BALANCER - EN.NAJIB KUANTAN


.

#09/12/2016
ALHAMDULILLAH
.
1 Unit New AR2TECH 511 Wheel Balancer (240V/1 Phase)
.
1 Unit New AR2TECH Automatic Tyre Changer - 24 Inch (240V / 1 Phase)
.
1 Unit New Jaguar 3HP Air Compressor - 150 Liter Vertical Tank (240V)
.
SOLD TO ENCIK NAJIB
Permatang Badak, KUANTAN!!
.
Terima Kasih Boss :)
.
================
.
Berminat dengan mesin seperti ini??
Dapatkan mesin anda sekarang!!
.
AERY TYRE MOTORSPORT
(Pembekal Mesin dan Peralatan Kedai Tayar dan Workshop)
- Mesin Alignment
- Tyre Changer - Buka Tayar
- Mesin Wheel Balancer
- Air Compressor
- Alignment Lift
- 2 post Lift
- Pakej Kedai Tayar RM40K
- Pakej Kedai Tayar RM55K
- Pakej Kedai Tayar RM100K
.
Trusted Seller!!
.
📞 016 980 9246 📞
Call / Whatsapp
.
Facebook : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading
Blog : aerytyre.blogspot.com
.
.
Sejak 2009!!
.
.

SOLD!! #08/12/2016 SET MESIN RECON - MR.SUBRAMANIAM - KUALA KUBU BARU




#08 December 2016
.
Alhamdulillah
.
Sold!!
.
1 Unit Used TECO Tyre Changer
.
1 Unit Used LAUNCH Wheel Balancer
.
Sold to Mr. Subramaniam
Kuala Kubu Baru
Selangor.
 
TERIMA KASIH BOSS!!
.
================
.
Berminat dengan mesin seperti ini??
Dapatkan mesin anda sekarang!!
.
AERY TYRE MOTORSPORT
(Pembekal Mesin dan Peralatan Kedai Tayar dan Workshop)
- Mesin Alignment
- Tyre Changer - Buka Tayar
- Mesin Wheel Balancer
- Air Compressor
- Alignment Lift
- 2 post Lift
- Pakej Kedai Tayar RM40K
- Pakej Kedai Tayar RM55K
- Pakej Kedai Tayar RM100K
.
Trusted Seller!!
.
📞 016 980 9246 📞
Call / Whatsapp
.
Facebook : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading
Blog : aerytyre.blogspot.com
.
.
Sejak 2009!!

Sunday, November 13, 2016

SOLD!! #12/11/16 - RJ TYRES & SERVICES - TYRE CHANGER & AIR COMPRESSOR





#12/11/2016

Alhamdulillah

SOLD!!
.
1 Unit New AR2TECH Swing Arm Tyre Changer.
Model LT460
240v / 50Hz / 1 Phase
.
1 Unit New JAGUAR 2HP Air Compressor
150 Liter Vertical Tank
240v / 50Hz / 1 Phase
.
Sold To RJ Tyres & Services
Kampung Binjai, Chukai Kemaman
Terengganu
.
Terima Kasih Encik Wan
.
==============
Mesin Dan Peralatan Tayar Terbaik
Hanya Dari AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246
016 980 9246
016 980 9246
.
BLOG : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading
Facebook : AERY TYRE MOTORSPORT
.
TERBAIK. BERKUALITI. MURAH!!
.
#ar2tech
#aerytyremotorsport
#pakejkedaitayarrm40k
#pakejkedaitayarrm55k
#pakejkedaitayarrm100k
#tyrechanger
#wheelbalancer
#kedaitayar
#aircompressor
#wheelaligner

Sunday, November 6, 2016

SOLD!! #9/11/2016 - SERVIS TAYAR AAAZ - WHEEL BALANCER




#09/11/2016
.
Alhamdulillah Sold!!
.
1 Unit New AR2TECH Wheel Balancer
Model 222
240v / 50Hz / 1 Phase
.
Sold to SERVIS TAYAR AAAZ
Jalan Kuala Selangor
.
Terima Kasih Boss Encik Zaidi.
.
==========
Dapatkan Mesin Tayar Hebat Anda dari 
AERY TYRE MOTORSPORT
016 980 9246
016 980 9246
016 980 9246


Blog : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading


#tyrechanger
#wheelbalancer
#wheelaligner
#aircompressor
#pakejkedaitayarrm40k
#pakejkedaitayarrm55k
#pakejkedaitayarrm100k

Thursday, November 3, 2016

SOLD!! #30/10/2016 PAKEJ KEDAI TAYAR RM40K - KIRANA TAYAR AYER HITAM JDT




#31/10/2016

ALHAMDULILLAH
PAKEJ RM40K!!

Jual Kepada :
KIRANA TAYAR
Ayer Hitam JDT

=============
PAKEJ RM40K
Mesin Termasuk Tayar
=============
.
Terima Kasih Encik Mohd Nor
.
.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut atau untuk menempah Pakej seperti ini.
Sila Hubungi Kami sekarang.
.
AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246

.
.
#ar2tech
#aerytyremotorsport

SOLD!! #28/10/2016 KEDAI TAYAR BUDGET RHU MUDA MARANG TERENGGANU




#28/10/2016
.
Alhamdulillah Sold!
.
1 Unit Used Automatic Tyre Changer
1 Unit Used Wheel Balancer
1 Unit New Jaguar 2HP Vertical Tank Air Compressor - 150Ltr
1 Unit New Tools Troli

.
Sold To :
KEDAI TAYAR BAJET
Kg. Rhu Muda
Marang Terengganu.
.
Terima Kasih Encik Shalihin.
.

==============
Kami pakar membantu anda membina perniagaan kedai tayar sendiri. Bermula dari kosong.
.
Kami membekalkan mesin dan peralatan tayar yang bermutu dengan harga yang berpatutan.
.
Kami juga menyediakan pakej pakej kedai tayar seperti :
- PAKEJ RM40K
- PAKEJ RM55K
- PAKEJ RM100K
.
Hubungi Kami
AERY TYRE MOTORSPORT
016 980 9246

.
Blog : aerytyre.blogspot.com
FB : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading

#ar2tech
#aerytyremotorsport

Tuesday, September 6, 2016

SOLD!! #3/9/2016 AR2TECH TYRE CHANGER - 900 - FIRST POWER AUTO CENTRE IPOH







Bismillahirahmanirrahim
.
#3/9/2016
.
Alhamdulillah
.
1 Unit New AR2TECH Automatic Tyre Changer
Model 900
24" Max Rim Clamping
380v. 50Hz. 3 Phase

.
Sold To Mr Gary
First Power Auto Centre
Ipoh Perak
.

Tq Boss
.
============
Mesin Terbaik Hanya Dari :
AERY TYRE MOTORSPORT


016 980 9246
016 980 9246

BLOG : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading


#ar2tech
#aerytyremotorsport

Sunday, August 21, 2016

SOLD!! #20/08/2016 TYRE CHANGER, WHEEL BALANCER, AIR COMPRESSOR - ENCIK ZAWARI










Bismillah
.
Alhamdulillah
.
#20/08/2016
.
.
2 Unit NewAR2TECH Super Automatic Tyre Changer : Model 518 /240V
.
1 Unit New AT2TECH Computer Wheel Balancer : Model 222 /240V
.
1 Unit New Jaguar 2HP Air Compressor : Vertical Tank 150 Liter/ 240V
.
1 Unit New 3.25 Ton Low Profile Garage Jack
.
2 Unit New 3 Ton Garage Jack
.
1 Unit New Tyre Boom/ Tyre Booster
.
2 Pair New 3 Ton Jack Stand
.
======
Sold To Encik Zawari
Johor Bahru. JDT

.
Terima Kasih
======
.
Dapatkan Mesin Tayar Terbaik Dari Kami.


AERY TYRE MOTORSPORT
.
CALL/ Whatsapp 016 980 9246
FB : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading

‪#‎ar2tech‬
‪#‎aerytyremotorsport‬
‪#‎semakindidepan‬


SOLD!! #18/08/2016 JAGUAR 2HP VERTICAL TANK AIR COMPRESSOR





#18/08/2016

Alhamdulillah
.
1 Unit New Jaguar 2HP Air Compressor
Vertical Tank
8 bar. 240V

.
Sold To WAN AUTOPARTS & TYRE SERVICE
Kuantan. Pahang

.
Terima Kasih kerana mempercayai kami!
.
=========
Mesin Terbaik Hanya Di
AERY TYRE MOTORSPORT
Tel : 016 980 9246 (call/whatsapp)
Blog : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading

.

#ar2tech
#aerytyremotorsport

Sunday, August 7, 2016

#05/08/2016 SOLD!! - 2 IN 1 TYRE CHANGER (SUPERBIKE & CAR) TAMBUN THREE BROTHER ENTERPRISE







Alhamdulillah
.
#05/08/2016
.
1 Unit New AR2TECH Superbike Tyre Changer
.
Model LT 406 - 2 in 1 (Car & Superbike)
240V/ 1Phase /50Hz

.
Sold To TAMBUN THREE BROTHER ENTERPRISE
.
Ipoh Perak
.
Terima Kasih Boss Amy
.
===========
.
Maju Selangkah ke depan dengan MESIN TERBAIK dari ==》》
.
AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246
016 980 9246
016 980 9246

.
Facebook : AERY TYRE MOTORSPORT
Blog : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading

#ar2tech
#aerytyremotorsport
#2in1tyrechanger
#superbiketyrechanger

Sunday, July 24, 2016

#SOLD!! 24/07/2016 NITROGEN GENERATOR & TYRE INFLATOR - WAN AUTOPARTS KUANTAN




Alhamdulillah
.
24/07/2016
.
1 Unit New Nitrogen (N2) Generator For Tyre Inflation
(240V/ 1 phase)

.
Sold To Wan Autoparts & Tyre Service
Kuantan, Pahang

.
Terima Kasih Boss Wan
.
.
=======
.
.
Jadikan kedai tayar atau workshop anda femes dan rare!
.
Miliki Mesin Nitrogen Anda Sendiri Sekarang
.
Jangan lupa hubungi kami
.
AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246
(whatsapp/call/SMS)
.
Blog : aerytyre.blogspot.com
FB : AERY TYRE MOTORSPORT
Instagram : aerystrategytrading

.
.
Gerak dulu..nak order mesin roger ya :)
.
.
‪#‎ar2tech‬
‪#‎aerytyremotorsport‬
‪#‎n2generator‬

#SOLD!! 20/07/2016 SUPERBIKE TYRE CHANGER & AIR COMPRESSOR - UNDERGROUND BIKERS





Alhamdulillah
.
#20/07/2016
.
1 Unit New Superbike Tyre Changer U 206
.
1 Unit New Jaguar 2HP
.
Sold to UNDERGROUND BIKERS

.
Permatang Badak, Kuantan, Pahang
.
Terima Kasih Bos Nizam dan Zack
.
Selamat Maju Jaya
.
.
=============
.
Dapat Mesin Terbaik Anda Dari Kami
.
AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246
016 980 9246
016 980 9246
. Whatsapp/call/sms

.
Blog : aerytyre.blogspot.com
Instagram : aerystrategytrading




Sunday, July 17, 2016

NITROGEN GENERATOR MACHINE


Hi guys
.
Hari ini kami ada mesin terbaru
"NITROGEN GENERATOR MACHINE" 
.
.
Mesin ni dia 'convert' angi dari 'air compressor' menjadi gas NITROGEN untuk diisi dalam tayar kereta.
.
.
Ni kami kongsi apa itu gas nitrogen, apa kebaikan pada tayar, berapa untung servis isi nitrogen.
#copy paste dari blog lain
.
.

"Di sini aku ingin menerangkan kebaikan pengunaan gas nitrogen ke dalam tayar kenderaan korang.

Nitrogen adalah kimia yang tidak mudah terbakar, bukan toksik gas lengai. Gas lengai tidak bergabung dengan apa-apa gas lain pada sebarang suhu. Ini sifat asas nitrogen pertama sekali membantu dalam mengekalkan kelembapan minimum dalam tayar.

Idea asas gas Nitrogen adalah bahawa ia adalah lebih sejuk daripada udara termampat dan itu adalah berguna dalam apa jua keadaan memandu. Mengapa? Satu tayar yang sejuk bermakna bahawa tahap tekanan pada tayar sambil bergerak adalah kurang. Kehausan bunga dan lusuh juga kurang disebabkan kepada suhu yang kurang.

Suhu yang lebih tinggi dalam tayar juga mempunyai kecenderungan untuk pecah selepas jam lama berjalan. Nitrogen mengurangkan peluang pecah tayar sebanyak 90%. Ini boleh membuktikan untuk menjadi lifesaver manakala di lebuh raya di mana jam panjang dan kelajuan tinggi, kedua-duanya menimbulkan ancaman kepada kereta dan penumpang.
risiko tayar kehilangan angin pun lambat berbanding kehilangan gas biasa. Jadi tiada masalah berkaitan tayar cepat kehilangan gas walaupun tiada kebocoran yang berlaku.

Di malaysia sekarang banyak kedai-kedai tayar menawarkan pengisian gas nitrogen,tak silap aku satu tayar dikenakan caj sebanyak RM5..so average sekali isi utk 4 tayar lebih kurang RM20 je..lebih jimat minyak dan tayar lambat haus. Cuma jaminan susah nk dikata,bgantung kpd pemandu sendiri,kalau selalu lnggar lobang atau paku..kenela kerap masukkn gas.
kalau tayar bocor luar kwsn, isi dulu angin biasa, nt g kat dia, diorang buang 100% angin biasa, msuk blk nitrogen…"

Fakta dan Mitos Tentang Tayar Isian Nitrogen

FAKTA 1 : Udara yang kita hirup setiap hari mengandungi 78% Nitrogen
Tayar yang diisi udara biasa mengandungi 78% Nitrogen, 21% Oksigen dan 1% gas-gas lain.

FAKTA 2 : Tayar yang diisi gas Nitrogen tulen akan kehilangan udara yang lebih lambat berbanding tayar biasa
Betul, nitrogen takkan senang untuk terlepas keluar dari tayar berbanding oksigen. Ini bermakna, tayar isian nitrogen tulen akan mengalami kehilangan tekanan udara dengan lebih lambat. Ini membantu mengekalkan tekanan udara tayar dengan lebih lama tapi korang tetap jugak kena check tekanan tayar secara berkala.

MITOS 1 : Penggunaan tayar isian nitrogen tulen menjimatkan minyak
Salah. Penjimatan minyak kereta tak dipengaruhi oleh jenis gas dalam tayar. Hanya tayar tak cukup angin (tekanan rendah) yang membawa kepada pembaziran minyak. Nitrogen tetap mengalami perubahan tekanan dan suhu seperti gas-gas biasa (tambahan pula udara biasa dah ada 78% nitrogen)

MITOS 2 : Tayar berisi nitrogen tulen lebih sejuk berbanding tayar isian angin biasa
Salah. Suhu angin dalam tayar tak dipengaruhi oleh jenis gas. Kalau tayar bergerak, getah akan jadi panas. Gas dalam tayar pun akan jadi panas jugak, lalu bahagian dalam tayar mengembang, membawa kepada peningkatan tekanan tayar semasa tayar berpusing. Sebab itulah tekanan angin tayar itu lebih penting berbanding jenis gas yang kita isi dalam tayar tu (selagi tak isi gas mudah terbakar sudah le:p)

MITOS 3 : Tayar yang diisi gas nitrogen tulen tahan lebih lama
Salah. Ketahanan tayar ditentukan oleh kualiti buatannya. Tekanan tayar tak mempengaruhi bunga tayar. Oleh sebab semua tayar kereta dah direka bentuk untuk diisi oleh angin biasa, tayar yang diisi dengan gas nitrogen pun akan tahan lebih kurang sama dengan tayar angin biasa (saya ulang balik bahawa 78% udara biasa mengandungi nitrogen).

Sumber : Pakcik Google dan juga kefahaman sendiri tentang sifat2 gas (rujuk buku2 teks fizik & kimia)

========================================

Berkenan dengan Mesin ni??
.
Kalau pakai mesin ni boleh UP sikit nama kedai
.
CALL / WHATSAPP KAMI
AERY TYRE MOTORSPORT
.
016 980 9246
016 980 9246
016 980 9246


Tuesday, May 24, 2016

#23/05/2016 SOLD!! AR2TECH NEW WHEEL BALANCER - RF TYRE SERVICE





Assalamualaikum & Salam Sejahtera
=====================
23 Mei 2016
..
..
1 unit New AR2TECH Computer Off Wheel Balancer
Model 222
240v / 1 phase / 50 Hz
..
..
======================
..
..
Jual Kepada :
..
..
RF TYRE SERVICE
Beserah, Kuantan, Pahang
(Membekal dan menjual Tayar Second yang berkualiti)
Tel : Redzuan 013 - 759 7550
..
..
Terima Kasih
=====================
..
..
Dapatkan Mesin Terbaik Dari
..
..
AERY TYRE MOTORSPORT
..
..


+6-016 980 9246
+6-016 980 9246
+6-016 980 9246
..
..
WHATSAPP CEPAT!